Dołącz do nas

Przestrzeń Miejska

Zieleń to życie - 25. edycja - nowości, wiedza i inspiracje

25. edycja Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE rozpoczyna się 31 sierpnia i potrwa do 2 września w Warszawie. W EXPO XXI spotkają się ogrodnicy, szkółkarze, przedstawiciele handlu i projektanci zieleni z całego kraju i ponad 30 krajów Europy i świata, by zobaczyć, co nowego i ciekawego przygotowało 300 krajowych i zagranicznych wystawców, zasięgnąć informacji i posłuchać zaproszonych ekspertów. Czekają nas 3 dni pełne inspiracji, wydarzeń i spotkań.

Wystawcy zaprezentują rośliny i produkty do sprzedaży w centrach ogrodniczych, sklepach, kwiaciarniach oraz do zastosowania w ogrodach i terenach zieleni. Nie zabraknie amatorskich roślin owocowych, które od kilku lat są stałą pozycją w handlu. W ramach części Flower Expo Polska (hala 4) ponownie zobaczymy kwiaty cięte, doniczkowe, dekoracje i akcesoria. Pokazane zostaną także sprzęt, technologie i produkty do produkcji ogrodniczej i pielęgnacji roślin, usługi wsparcia produkcji i sprzedaży dla branży – producentów, handlu oraz projektowania i urządzania terenów zieleni.

Nowością na ZIELEŃ TO ŻYCIE będzie Greenery – Platforma Hurtowej Sprzedaży Roślin – nowy, ogólnopolski kanał dystrybucji skierowany do branżowych klientów. To połączenie tradycyjnej ekspozycji produktów z elektronicznym systemem zamówień. Nowości roślinne to zawsze wyczekiwany punkt targów. Do tegorocznego konkursu zakwalifikowało się 19 roślin. Szczegóły są dostępne na stronie zielentozycie. pl.

Targom towarzyszy wiele wydarzeń – seminaria, konferencje, prezentacje. Dwa pierwsze dni skierowane są wyłącznie do branżowych gości. W czwartek 31 sierpnia wystartuje Akademia „Biznesu Ogrodniczego”, w ramach której szkolenie na temat sterowania uwagą klienta w punkcie sprzedaży poprowadzi dr Marek Borowiński – znany jako „shop doctor”. Prezentowane będą trendy w nowoczesnym handlu i techniki podnoszące sprzedaż. Także w czwartek w ramach seminarium „Wiedza dla producentów” uczestnicy poznają szczegóły efektywnego i oszczędnego nawadniania i kontroli temperatury w uprawie roślin, ich bezpieczeństwa w transporcie oraz czym są znaki towarowe w świecie roślin. Kolejny dzień – piątek 1 września dedykowany jest branży kwiaciarskiej i zieleni miejskiej. Floryści i kwiaciarze usłyszą o europejskich perspektywach w handlu kwiatami i roli wartości dodanej oraz skutecznej promocji w social mediach i Internecie, a specjaliści z miast i gmin wezmą udział w konferencji Mocno Zielone Miasto. Rejestracja branżowych gości, zapisy na seminaria i szczegółowy program targów na www. zielentozycie.pl.

Godziny otwarcia wystawy:

• 31 sierpnia (czwartek) – 9.00–18.00 – dzień dla profesjonalistów (logowanie poprzez stronę www) Oficjalne otwarcie o 10.00 w Holu Głównym

• 1 września (piątek) 9.00–18.00 – dzień dla profesjonalistów

• 2 września (sobota) 9.00–17.00 – dzień dla publiczności

Organizatorzy: Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o. i Związek Szkółkarzy Polskich al. Jana Pawła II 80 lok. 71, 00-175 Warszawa tel. 22 435 47 20 (21, 22), kontakt@zielentozycie.pl,

www.zielentozycie.pl, www.zszp.pl.

Darmowy

Polskie miasta bardzo dobrze radzą sobie w implementacji nowoczesnych koncepcji smart city

Fenomen inteligentnych miast ogarnął cały świat i na stałe wdarł się do Polski. Dotyczy on rozmaitych dziedzin życia oraz różnych grup społecznych: od prywatnych przedsiębiorców po urzędy miejskie i obywateli. O zjawisko smart city ...
Darmowy

KontenerART – miastotworzenie

Lata dwutysięczne, Poznań, miasto akademickie, dwie duże uczelnie artystyczne, festiwale sztuk, koncerty, spektakle, muzea, wystawy.